Analiza 30-40 najpopularniejszych
typów usług dla lokali komercyjnych
zlokalizowanych w centrum miast.
Nasze algorytmy nauczania
maszynowego są w stanie
przeanalizować około 800 centrów
miast w Polsce w celu wyszukania
najpopularniejszych usług w nich
zlokalizowanych.
Szacowana cena: 500-800 zł netto
Analiza 30-40 najpopularniejszych
typów usług pod kątem ich
dostępności w wybranej lokalizacji,
dla określonego promienia analizy.
Nasza aplikacja porówna wybraną
miejscowość z trzema innymi
miejscowościami, podobnymi pod
względem dostępności wybranych
usług. Dla każdej usługi określi także
odchylenie od średniej (mediany) w
ujęciu procentowym.
Szacowana cena: 850-1400 zł netto
Nasza aplikacja sprawdzi, które z
wybranych typów usług są najczęściej
wyszukiwane w regionie.
Szacowana cena: 300-600 zł netto
Posiłkując się danymi przestrzennymi,
nasza aplikacja sprawdzi, jakie usługi
znajdują się w pobliżu Twojego lokalu
w odległości do 1 km. Następnie
zweryfikuje, które działalności
pasowałyby najlepiej pod kątem
istniejącego otoczenia
okołobiznesowego.
Szacowana cena: 500-800 zł netto
Nasza aplikacja pozyska istotne dane,
które mogą mieć wpływ na ostateczną
decyzję co do zagospodarowania
lokalu – m.in. prześledzi podstawowe
parametry populacji zamieszkującej
daną miejscowość, czy też sprawdzi
trendy w wynagrodzeniach oraz
cenach nieruchomości.
Szacowana cena: 700-1200 zł netto
Posiłkując się krótką listą typów usług wybranych do dalszej analizy, nasz aplikacja zweryfikuje mocne i słabe strony konkurencji, zaprezentuje jej lokalizację na interaktywnych mapach, zmierzy odległość od centrum miasta (wpływ na cenę), sprawdzi, w jakich mediach reklamują się konkurencyjne firmy oraz zbierze ratingi.
Szacowana cena: 700-1200 zł netto
Nasza aplikacja określi, w jakich godzinach i w które dni tygodnia ruch w lokalu byłby największy, a kiedy najmniejszy.
Szacowana cena: 400 zł netto
Zebrane dane zostaną przez nas opracowane w formie raportu podsumowującego, który uwzględnienia wnioski i rekomendacje.
Szacowana cena: 900-1200 zł netto
Ogólne lub szczegółowe badanie sytuacji makroekonomicznej danej branży. Badanie jest personalizowane, więc jego zakres zawsze obejmuje dokładnie te dane, których aktualnie
potrzebuje firma.
Szacowana cena: od 1300 zł netto
Analiza nastrojów konsumentów dla danego typu usług w określonej lokalizacji. Badanie pozwala zweryfikować, jak konsumenci oceniają jakość danych usług lub firm w promieniu X kilometrów od dowolnie określonego punktu.
Szacowana cena: od 400 zł netto
Audyt skupia się głównie na ocenie słów oraz fraz kluczowych stosowanych w danej witrynie, a także na zestawieniu ich ze słowami kluczowymi, na jakie pozycjonują się wskazani konkurenci. Audyt pozwala również określić aktualny poziom dostosowania strony do wymagań wyszukiwarki Google.
Szacowana cena: od 600 zł netto
Obiektywna analiza mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa, jego możliwości oraz zagrożeń. Badanie jest wykonywane na podstawie wywiadu z klientem po wcześniejszej analizie branży.
Szacowana cena: 400-700 zł netto
Utworzenie bazy kontaktów do firm lub instytucji z danej branży/kategorii na podstawie aktualnych danych.
Szacowana cena: od 2 do 6 zł netto za rekord